Page 6 - Professional Line 3rd issue_is
P. 6

РЕШЕНИЯ


         СПИРАЧНИ НАКЛАДКИ TEXTAR С ЛЕКА КОНСТРУКЦИЯ С

         ПАТЕНТОВАНА НОСЕЩА ПЛОЧА НА НАКЛАДКИТЕ

          СИСТЕМНА РЕВОЛЮЦИЯ



          В ТЕХНИКАТА НА



          СПИРАЧНИТЕ




          НАКЛАДКИ





         Д     али като първоначалното вграждане или от        Всяко намаляване на теглото тук, означава икономия на

               вторичния пазара на резервни части - голям
                                                               разходи и заедно с това опазване на околната среда.
               процент от товарните автомобили в целият свят,
                                                               предлага малко пространство, в което това да се осъ-
         са оборудвани със спирачни накладки TEXTAR, преми-    Спирачната накладка е доста дребен детайл и затова
         ум бранд, на компанията TMD Friction. Базата за успех   ществи технически.
         от една страна е оптималната, насочена за различните   Въпреки това, нашите инженери успяха да редуцират
         превозни средства и продуктова програма, както и      теглото без промяна на геометрията на накладките
         силният фокус върху проектирането и разработката на   и без влошаване на тяхната производителност. Така
         ново поколение продукти.                              замяната на използваните досега стандартни накладки
         TEXTAR е първа марка на пазара, което презентира      с иновативни спирачни накладки с лека конструкция от
         иновационни продукти - разработените по програмата    TEXTAR е възможна без проблеми.
         "TMD Friction Lightweight Technology“ - спирачни наклад-
         ки с лека конструкция за товарни автомобили.          •   БЕЗ ПРОМЯНА НА
                                                                   ГЕОМЕТРИЯТА.
         ТЕЖКИ АРГУМЕНТИ ЗА ЛЕКАТА                             •   ПРОСТО СМЕНЯТЕ И
         КОНСТРУКЦИЯ                                               ПОЛЗВАТЕ ПРЕДИМСТВАТА.

         Предизвикателството при тежкия транспорт е маса-      TEXTAR ЗАДАВА ТЕНДЕНЦИЯТА:
         та на колелата. Те, трябва да бъдат ускорени с много   •   РЕДУЦИРАНЕ НА ТЕГЛОТО,
         енергия, а в случай на необходимост, да бъдат спрени      ИКОНОМИЯ НА РАЗХОДИ,
         по-най-бързия начин. Това означава в единия случай        ОПАЗВАНЕ НА ОКОЛНАТА
         интензивен разход на гориво, в другия случай силно        СРЕДА
         износване на спирачните накладки.                     •   ЛЕСНО ПОСТИГНАТА
                                                                   ИКОНОМИЯ

                                                               Основа за тази иновация представлява произведе-
                                                               на и патентована в програмата на "TMD Friction Light
                                                               Technology“ по-тънка и поради това по-лека носеща
                                                               плоча за накладки за товарни автомобили. По-мал-
                                                               ката дебелина на носещата плоча се компенсира от
                                                               междинен слой, който има по-леко специфично тегло
                                                               от стоманата, при същата издръжливост и допустимо
                                                               натоварване на плочата. Към това се добавя по-малко
                                                               износване на системата спирачка/ос, базиращо се на
                                                               намаляването на теглото.
                                                               Ето един пример - при комбинация от камион-ремарке с
                                                               6 оси тук могат да бъдат спестени до 7 kg тегло. По този
                                                               начин се намаляват консумацията на гориво и отделя-
                                                               нето на вредни емисии.




         4
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11